úterý 25. března 2014

Velikonoční dekorace a trocha šitíčka

Krásný jarní den děvčata:)

toto období je pro mne velmi hektické proto má minimální účastna blogu svém i vašich.
Velmi Vám všem chci ze srdce poděkovat za velmi milé komentáře, které mne těší a motivují k další práci.
Nastupuji do práce a zároveň se vrhám vstříc podnikání, takže není času na zbyt :)
Takže jen v rychlosti ve fotografiích z mé poslední tvorby:)
Velikonoční vajíčka Andy děkuji za radu jak na ně:)

fialové
tm./sv.růžové

světlé fialové
žluté
a jedno jemné romantické s růžičkama :)

A jedna zástěrka pro mou mladší kuchtičku :) zástěrky jsem ušila 2 pro obě moje berušky, ale vyfotila jen jednu,jsou úplně stejné jen jiná velikost:)
zajíček, tomu ještě asi přibude mašlička a očka :)
ptáček. ještě šňůrka na zavěšení a bude na větvi :)

tímto se s vámi loučím a jdu pokračovat v práci:)

V PŘÍPADĚ ZÁJMU O JAKÝKOLIV VÝROBEK Z MÉHO BLOGU MNE KONTAKTUJTE NA : m.fendrychova@seznam.cz


 KRÁSNÝ SNAD SLUNEČNÝDEN VŠEM ♥♥♥ A brzy opět na shledanou♥♥♥
Vaše Martina

10 komentářů:

  1. Martinko krásně tvoříš. Na patchvorková vajíčka se taky chystám. To Tvoje s růžičkami je nádherné. Tedy ne že ty ostatní by nebylo, ale to poslední je mému srdci nejblíž. Jinak Ti přeji úspěšný návrat do pracovního procesu. Já myslela, jak budu podnikat s dětmi, ale nějak to bez hlídání a možnosti školky nejde tak jak bych chtěla. Měj se moc a moc krásně a doufám, že se zase brzy pochlubíš. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj leni, moooc děkuji ♥ také se mi nejvíce líbí to poslední,jsme romantičky viď :)No a návrat do práce no jsem zvědavá, ale budu dělat asi zatím jen víkendy a přes týden budu šít, pro mě je to podnikání právě jediná možnost jak pracovat a neřešit to hlídání :)Taky jsem zvědavá jak nám to vyjde ve školce, Nelinku vzít musí ale Lucka bude mít teprve tři roky a podle paní ředitelky si nemám dělat moc iluze, takže mě čeká určitě aspoň jeden rok s Luckou doma, proto jsem se rozhodla mít práci na zkrácený úvazek a k tomu podnikat, tak doufám že se mi bude dařit a lidi budou moje věci chtít :), měj se moc krásně a drž se není to snadné, ale mi to zvládneme :), jsme přece ženský né? A jaký :)♥♥♥

      Vymazat
  2. Marti paráda! Taky se na vajíčka chystám, jen ještě musím koupi korpusy .... no jen aby to nedopadlo jak na vánoce, to jsem koupila polyesterové koule a nějak nebyli lidi:-)))
    Ty si na to šití budeš k práci ještě dělat živnosťák? Jako vedlejška se to možná vyplatí, to nejsou tak vysoké polatky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ajko děkuji :)
    No ano chci si dělat živnost na vedlejšák, uvidím jak mi to půjde, už tak je to pro mě velké rozhodnutí a tak se rozhoduji pomalu, buď mi to půjde a vždy můžu přejít na hlavní anebo nepůjde a buď si to nechám jako přivýdělek nebo živnost ukončím úplně :) abych se nezrujnovala.. beru to tak jako.. pomalými krůčky k úspěchu ale v případě neúspěchu nespadnu tolik :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti a proč to nezkusíš napřed bez živnosťáku, třeba na Fléru. To mi připadá tak nějak jednodušší do začátku:-))

      Vymazat
    2. Ajko, zkouším, ale bez slušné reklamy si moc neškrtnu :) mám jednu paní která by ode mne odebírala do svého e-shopu. Ale jen pokud budu mít živnost. Takže to vezmu radši regulérně. Já jsem strašpitel a mám obavy, že by se mi to na černo vymstilo :), přece jen člověk vždy nenarazí jen na dobráka :)

      Vymazat
    3. Marti jestli můžu poradit, proč s Tebou paní nesepíše DPP? Z živnosti musíš platit státu, sice z vedlejšky asi jen zdravotní, ale nevim jistě... vyplňovat přiznání, skladovat faktury ... a teď ještě chtějí udělat to, že daně budou platit i ti, co jsou v mínusu. Z DPP zaplatíš jen 15% daň a jsi bez starostí.

      Vymazat
    4. Ajko mám dpč a púlatí mi zdr. i soc. víc zatím nevím živnost příjde ažčasem, musím si to rovnat v hlavě a zvyknout si na práci :)

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, tak ti moc, moc držím palce, ať jde vše podle plánu... :-) U tebe už jaro může pomalu začít. ;-) Kuchtičky se budou v kuchyni předhánět, když mají takové parádní zástěry. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dáši no u mě teda nemůže, co jsem ušila a vytvořila (mimo zástěr) je na prodej, na tvoření pro sebe nemám nějak čas, jen ty zástěrky jsem musela dodržet, to jsem si naplánoval už dávno , tak je mám za sebou :) Děkuji za komentář i přání, zatím je vše dobře našlápnuté :) Také se měj hezky jdu kouknout ještě na tvou přípravu na jaro :)

      Vymazat

Velmi srdečně děkuji za Váš čas který jste strávily prohlížením mého příspěvku a za vaše milé komentáře. Je mi ctí číst vaše řádky a budu se těšit na vaší návštěvu třeba u dalšího příspěvku.
♥♥♥
S láskou Vaše Martina