pondělí 3. března 2014

Volání jara

Krásný den milé blogerky,
Sazečkový věneček  pro mne velkým symbolem přicházejícího jara



Konečně jsem se pustila do přeměny židlí Tady : PŘED

a PO ještě uvažuji o přetření židlí buď na bílo nebo alespoň výrazně zesvětlit tu tmavou hnědou.. K tmavým barvám nemám zrovna vřelí vztah :)
A dáreček od úžasné  Andrejky. Andy děkuji moc, mám z ní velkou radost.

To je pro dnešek vše, děkuji Vám za vaše komentáře velmi mne těší. 
Krásný a slunečný den
Vaše Martina




4 komentáře:

  1. Marti jsi šikulka:-) Bílé židle budou určo hezčí, ale taky na nich bude vidět každá skvrnka:-))
    Sazečku mám taky, uvidim, možná zbyde na věneček, dobrý nápad:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ajko, jo asi se do nich postupně pustím a přetřu,no a přes to potažení stejně chci našít podsedáky sundavací. Tohle je takový základ, aby to nevypadalo ták hrozně:), děkuji za pochvalu:) M.

      Vymazat
  2. Marti, věněček je super. To muselo být lepeníčko! Cibulka jedna vedle druhé... :-) Židli bych určo zesvětlila. Ať se daří. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dášo, děkuji :) no lepeníčko:) teď se chci pustit do kávového a to bude teprve něco :D, a židle zesvětlit chci ale pustím se do toho až v létě až bude pořádné teplo a bude to lépe schnout:)

      Vymazat

Velmi srdečně děkuji za Váš čas který jste strávily prohlížením mého příspěvku a za vaše milé komentáře. Je mi ctí číst vaše řádky a budu se těšit na vaší návštěvu třeba u dalšího příspěvku.
♥♥♥
S láskou Vaše Martina