pátek 17. července 2015

Od nás

Krásný den,
 koukám koukám, už je to zase měsíc co jsem sem vložila poslední příspěvek. Nějak není čas na pravidelné vkládání příspěvků na blog, ale  vždy se sem ráda vracím,  ted moc ani netvořím, ale už se zase schyluje k nějakému háčkování a tak snad bude i co fotit.  Ted jen párstřípků od nás :)

Oslavila jsem 33 narozeniny a manžel mneopravdu překvapil.Větší radost mi udělat nemohl

Moje Neli, byla pasována na školáka a opustila  brány školky.. púro mne tobyl nepopsatelně dojemný zážitek, který na věky zůstane uložen v mé paměti stejně jako její příchod na svět.
U babičky jsme zahájili koupací sezony. Lucnka pyšně napouští bazén. , Nelča už nevydržela to čekání :)
Také jsme vyzkloušely koupání v řece, to nám ale moc nevonělo :)

Taky na hřišti musíme být každou chvíli :)
Lezeme po stromech
Prostě užíváme léto,jak jen to jde,  jelikož dovolenou mám teprve před sebou, nedá se nic dělat,  není čas na výletování, zatím proběhl Mácháč :) ale nějak se nám pokazilo ihned po příjezdu počasí, takže z toho nic nebylo a nějak jsem ani nefotili, také jsme navštívili zámek Nelahozeves, z toho budou fotečky příště fotil manžel a, ještě určitěnějaké výlety přibudou. Ted sekonečně vrhnu i do toho tvoření, tak věřím, žebude na co se těšit :) užívejte léto, snad nám počasí vydrží .

Martina

1 komentář:

Velmi srdečně děkuji za Váš čas který jste strávily prohlížením mého příspěvku a za vaše milé komentáře. Je mi ctí číst vaše řádky a budu se těšit na vaší návštěvu třeba u dalšího příspěvku.
♥♥♥
S láskou Vaše Martina