pátek 20. září 2013

Pečený čaj příchuť štrůdl

Podzim ťuká na dveře
Milé blogerky, tak už i na mne vlezl podzim a začínám se zazimovat, chystám se na zimu, zatím tedy šnečím tempem a na některé z vás opravdu nemám a ani mít nebude ale zde je má malá fotoreportáž z přípravy pečeného čaje, mého oblíbeného- příchuť k podzimu více než vhodná. Čajík má příchuť štrůdlu. A jak že to na něj??
 Pečený čaj
Podle množství zvolíme vhodnou nádobu ve které budeme péct
Ovoce( v mém případě jablíčka omyjeme, zbyvíme jadřinců a pokrájíme na drobnější kostky

Zasypeme cukrem dle libosti v receptech na netu najdete určitě i přesný poměr cukru a ovoce, ale mě přijde zbytečné vážit, jak to vyjde tak to vyjde a konec konců bude z toho čajík a ten se dá v hrnku dosladit dle chuti, takže jsem tak nějak posypala cukrem a pod ním ještě skořicí. Koření můžete použít dle svých chuté např. badyán, či hřebíček. Já se ale spokojila se skořicí. Takto připravené vložíme do trouby  a pečeme asi na 180 stupňů přibližně hodinku. Nepodléváme ani nepřidáváme žádné jné tekutiny. upečené dáme do sklenic zavíčkujeme a otočíme dnem vzhůru, aby se nám víčka zatáhla. Někdo nechává 5 minut a pak otočí, já tak nechávám po celou dobu chladnutí u všeho zavařování


A máme hotovo.
Servírování velmi snadné, 2-3 lžičky pečeného čaje(i s těmi kousky ovoce dáme do hrnku a zalijeme horkou vodou , dle potřeby dochutíme. To je vše. Dobrou chuť


5 komentářů:

  1. Děkuji, už se na něj těším, ale vzhledem k tomu že mám letos fakt málo a na zavařování nemám čas jelikož se cca za měsíc stěhujeme, tak si ho chci nechat až ne krásné večery v novém bydleníčku. Ale láká me každý den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho mám v plánu letos poprvé vyzkoušet, ale až na Vánoce :-) V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji ať se podaří Veru a hlavně ať chutná, v zimních klidných večerechs vánoční atmosférou přijde vhod.

      Vymazat

Velmi srdečně děkuji za Váš čas který jste strávily prohlížením mého příspěvku a za vaše milé komentáře. Je mi ctí číst vaše řádky a budu se těšit na vaší návštěvu třeba u dalšího příspěvku.
♥♥♥
S láskou Vaše Martina