pátek 20. září 2013

Zvonky štěstí




Aneb 5. narozeniny naší Nelinky
Tak už je to 5 let co jsem poprvé mohla vzít do ruky to malé neviňátko a uteklo to jako voda, už dávno není miminko, plně odkázané na mě a nepotřebuje, abych jí vše podala, přinesla, už je to 5 ti letá malá velká princezna s dlouhými blond vlásky a parádnice na entou (to posuzuji hlavně podle toho, že své narozeninové dárky, musela akutně vzít sebou do lesa a kdyby dostala nějakou plyšovou hračku tak to pochopím, ale Nelinka dostala, hlavně hodně parády má svou vlastní vůni (oblíbené značky Hello Kitty :D, lesk na rty, a parádní čelenku pro princezny, krásnou kabelku , no musela to manekýna vzít sebou :) a tady malé střípky z našich narozenin vzhledem k tomu že narozeninová párty se konala u babičky, nebudu vkládat všechny fotky jen výběr , abych nezveřejňovala soukromí jiných osob.

Slané záviny z listového těsta, slaninový se sýrem a špenátový se slaninou


 chlebíčky nesměli chybět s domácím bramborovým salátem. Ten byl i k obědu s řízečkem, Mňam, já vím že to není zdravé, ale na tomhle mi ujíždíme. Recept na náš tradiční salát budu vkládat také ale to až zase příště.

Také kytička pro malou oslavenkyni nesměla chybět

Omluvte prosím pozadí,jak jsem již uvedla neslavilo se u nás ale u mamky, na přání Nelinky, máma je marod a tak o kapesníčky a léky není nouze nikde, ani na fotce :)
Když hello kitty tak i balící papír :D

Dortík vlastní výroby ani zdaleka nedosahuje všem skvostně vyhlížejícím
dortům potaženým marcipánem, nejsem cukrářka, tak tenhle je po našem,
byl výtečný a nezůstal ani kousek ,receptík vložím snad zítra.
A tady už oslavenkyně s dárečky Simonko srdečné díky, nic víc než rozzářené
oči, radost a štěstí mých dětí už není, A to díky patří tobě!!!
Svou vlastní vůni taková 5 ti letá slečna už nutně potřebuje.
A taky lesk na rty hello kitty ...
A tady setík svetr, čepička a kabelka, které maminka potají tvořila po kousíčkách
 už od začátku srpna aby měla dcerka radost a překvapení.. více foteček svetříku,
 čepičky a kabelky vložím až v příštím týdnu kde se pokusím lépe nafotit za dobrého světla a hlavně klidu
A poslední s kabelkou hello kitty a parádou, kteoru měla Neilnka všude.
Oslavu si mooc užila a byla neskutečně šťastná a tím jsem šťastná i já a
jelikož tento blog je o mě a mých radostech musela jsem se s Vámi podělit. jsem moc ráda že ke mě chodíte nakukovat a snad se vám u mě líbí. Zítra se zase ozvu s pár řádky a fotečkami.
Hezký večer vaše Martina








2 komentáře:

  1. Prima střípky:-))
    Malé slečně vše nej:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ajko, opravdu si to užila a byla šťastná. Mám z ní radost.

      Vymazat

Velmi srdečně děkuji za Váš čas který jste strávily prohlížením mého příspěvku a za vaše milé komentáře. Je mi ctí číst vaše řádky a budu se těšit na vaší návštěvu třeba u dalšího příspěvku.
♥♥♥
S láskou Vaše Martina